Hjem
>
Bærekraft
>
Kvalitet

Kvalitet

Baneservice er opptatt av å ha fornøyde kunder. Ved å benytte Baneservice som leverandør kan man være sikker på at man får den beste leveransen, og at alle standarder for miljø og sikkerhet er overholdt.

Ledelsessystem for kvalitet

Krav (NS-EN ISO 9001:2015)

Baneservice sitt ledelsessystem for kvalitet er sertifisert etter standarden ISO 9001.

  • Å konsekvent levere produkter og tjenester som oppfyller kundenes krav og krav i lover og forskrifter.
  • Systematisk arbeid for økt kundetilfredshet
  • Å ta hensyn til risikoer og muligheter
  • Systematisk forbedringsarbeid

Kvalitetspolicy

Med godt kvalifisert og ansvarsbevisst personell skal Baneservice levere produkter og tjenester av rett kvalitet og til rett tid

  • Ved kontinuerlige forbedringer, med gjensidig respekt og samarbeid oppnår vi gode resultater for kunder, ansatte, eiere, myndigheter og publikum – best sammen
  • Våre ledere viser vei, og er forbilder som legger til rette for motiverte, kompetente, resultatorienterte og engasjerte medarbeidere
  • Vi tar ansvar for å oppfylle kundekrav samt lover og forskrifter og andre krav
  • Vi er fremtidsrettet og arbeider kontinuerlig for økt kundetilfredshet slik at vi fremstår som et trygt pålitelig valg
  • Vi arbeider kontinuerlig for å forbedre vårt styringssystem

Aktuelt fra Baneservice

28.8.23

Baneservice vant kontrakten om å bygge ny togparkering på Hove

Les mer
Selskap
16.8.23

Høy aktivitet, omsetningsvekst og god lønnsomhet for Baneservice i andre kvartal

Les mer
Karriere
2.7.23

Bratt læringskurve med sommerjobb i Baneservice

Les mer
Se alle nyheter