Hjem
>
Bærekraft
>
Kvalitet

Kvalitet

Baneservice er opptatt av å ha fornøyde kunder. Ved å benytte Baneservice som leverandør kan man være sikker på at man får den beste leveransen, og at alle standarder for miljø og sikkerhet er overholdt.

Ledelsessystem for kvalitet

Krav (NS-EN ISO 9001:2015)

Baneservice sitt ledelsessystem for kvalitet er sertifisert etter standarden ISO 9001.

  • Å konsekvent levere produkter og tjenester som oppfyller kundenes krav og krav i lover og forskrifter.
  • Systematisk arbeid for økt kundetilfredshet
  • Å ta hensyn til risikoer og muligheter
  • Systematisk forbedringsarbeid

Kvalitetspolicy

Med godt kvalifisert og ansvarsbevisst personell skal Baneservice levere produkter og tjenester av rett kvalitet og til rett tid

  • Ved kontinuerlige forbedringer, med gjensidig respekt og samarbeid oppnår vi gode resultater for kunder, ansatte, eiere, myndigheter og publikum – best sammen
  • Våre ledere viser vei, og er forbilder som legger til rette for motiverte, kompetente, resultatorienterte og engasjerte medarbeidere
  • Vi tar ansvar for å oppfylle kundekrav samt lover og forskrifter og andre krav
  • Vi er fremtidsrettet og arbeider kontinuerlig for økt kundetilfredshet slik at vi fremstår som et trygt pålitelig valg
  • Vi arbeider kontinuerlig for å forbedre vårt styringssystem

Aktuelt fra Baneservice

15.2.24

Baneservice skal bidra i tidenes største oppgradering på Bergensbanen

Les mer
Selskap
12.2.24

Baneservice AS avslutter 2023 med gode resultater og en solid ordrereserve

Les mer
Prosjekter
7.2.24

Baneservice skal stå for de jernbanetekniske arbeidene på Randklev bru

Les mer
Se alle nyheter